lördag 25 juli 2009

Kalas

I dag har vi haft kalas. Husse Pecka och lillhusse Tim fyllde år igår så det var kalas för släkten idag. Det var kul men jag fick inte vara med på gräsmattan och fika utan satt på uteplatsen och tittade på. Matte Bente tyckte det var bäst så.
Min kompis Olivia har vart sjuk i natt, så på måndag ska matte ringa veterinären igen. Hoppas hon blir frisk igen!
I dag har matte Bente och jag lekt på gräsmattan. Hon satte upp pinnar som jag skulle springa runt. Först förstod jag inte vad vi skulle göra så jag bara sprang, då ramlade matte och gjorde illa sig i höften. När vi lekt den leken färdigt så gömde matte godis på tomten sen fick jag leta efter godiset, det var roligt.
Nu ska jag ta min kvällspromenad och sedan lägga mig för min matte Bente har säkert massor av nya lekar vi ska leka i morgon så det gäller att vara utvilad!
Vov vov!!//Ronaldo

Inga kommentarer: