tisdag 28 juli 2009

Grattis på 1 årsdagen Milla

Önskar jag kunde vara i Gävle och ge dig en puss på din födelsedag. Säg åt matte Lena att hon bakar en god tårta åt dig. Kanske med blåbär på, det är jättegott. Jag brukar äta mycket blåbär här i skogen i Flen.
I dag regnar det men vi ska alldeles strax ta en promenad med min kompis Mach.
Husse Pekka håller på och fyller poolen, men den får inte jag bada i, jag måste gå till sjön och bada säger matte. Poolen kan visst gå sönder av mina klor, dålig pool tycker jag.
Min lillhusse Samuel har en konstig bräda som han åker omkring på. Den tycker jag inte om. Men nu har matte lagt godis på den för att jag inte ska vara rädd för den. Godiset kan jag väl ta men jag tycker i alla fall inte om brädan så jag fortsätter att skälla när han står på den!
Nu måste jag sluta för min kompis väntar på mig.
Vov vov!

Inga kommentarer: