tisdag 10 mars 2009

Snö!

Idag har det snöat hela dagen, minst 1 dm igen. Nu räcker det , säger min människa, men det tycker inte vi, det är så härligt att dyka och rulla sig i snön, vi är ju beardisar. Och gott är det också!
Men nu får min matte ta och skärpa sig, inte en enda bild på Milla (och ingen ny på mig).
Hon får väl flirta med den där Hobbe lite så det blir nån ordning. Fast nu har han ju flyttat så han kanske inte har tid. Ja, dessa fruntimmer! Dom tar tid dom.
Matte har lovat att vi ska hälsa på Diva snart igen, det ser vi fram emot. Hon är så mallig att hon hittar i Bromma alldeles själv (hon har ju så dåligt lokalsinne min matte), så nu vill hon åka dit ofta. Och min "lillhusse" Tomas, han är bra på att laga mat han! Inte undra på att Diva blivit lite mullerull! Hon ligger mest i soffan o käkar praliner den divan!
Nu tror jag att vi ska gå ut, vi hörs igen.

Inga kommentarer: