måndag 23 mars 2009

Löp

Nu får matte hålla sig vaken må ni tro. Milla löper (just ett konstigt ord, fast i och för sig så springer hon) nämligen! och vi killar gör ju allt för att uppvakta henne.
Och till mattes stora förtret så kan vi öppna dörrar både Champo o jag. Samt hoppa högt!
En annan har ju tränat agility så matte får allt höja hindren om jag inte ska ta mig över. 1.40 m är småpotatis!
Men den lilla retstickan Milla har kommit på att gömma sig under mattes säng, och den kommer jag knappt under (ni vet, stor o reslig hane som jag är). Så då skiter sig uppvaktningen. Nåja, vi får klura ut nåt sätt, fast matte är svår att lura och Milla är lurig. Matte säger att nu ska vi inte ha några valpar, Milla är bara 8 månader, men vadå valpar? vi vill ju bara ha lite roligt.
Förresten så har matte bett mig berätta att klockslagen som står under varje blogginlägg stämmer inte för 5 öre. För 10 öre kanske hihi!

Inga kommentarer: