måndag 17 augusti 2009

Agility

Hej svejs!

Jag var inne och läste på Millas blogg och blev lite sugen att skriva jag med. Jag ser fram emot att följa din blogg.
I dag började matte Bente och husse Pekka att jobba. Tur att jag ändå inte är ensam hemma, jag har ju sällskap av min kompis Olivia och min kattkompis Smirre. Även katten Juni är hemma men vi är inte så bra kompisar!
I morgon ska jag göra ett kunskapsprov. Om jag klarar det ska jag få börja på en agilitykurs! Det är tydligen så att man måste lyda sin matte för att få gå kursen. Jag får väl lov att skärpa mig så mycket jag kan. Det är ju bara så att jag kanske inte vill gå till matte just när hon ropar, speciellt om det finns andra hundar omkring mig. Jag skriver en rapport i morgon kväll om hur det gick för mig.
Vov vov......Ronaldo 

Inga kommentarer: