tisdag 30 mars 2010

Hej på Er!

Nu har jag vart så där dålig på att skriva igen, förlåt. Mina tankar är hos min matte Lena som är ledsen nu. Men du ska veta att Champo har det bra där han är. Han springer säkert omkring och busar med Milton och Olivia.
För ett tag sedan fick jag ett paket i brevlådan. Det var från matte Lena, och gissa om jag blev överlycklig. Jag vet inte vad det var men det luktade så gott så jag blev helt tokig. Matte Bente hälsar och tackar till matte Lena.
Min kompis Tyson, som är en Rottweiler, är inte här så mycket längre. Han har blivit så stor så han klarar sig själv hemma där han bor. Tyson är nämligen min "lillhusse" Tims hund.
Matte bråkar med min päls varje dag och jag blir så arg på henne. Nu har hon tröttnat och hotar med att raka mig helt och hållet. Inte tycker hon det blir bättre av att jag ska rulla mig överallt heller. Men det är så skönt att rulla sig i sand, lera eller vattenpölar.
Nu är det dags för matte att åka till sitt kvällsjobb. Vi hörs snart igen!

Vov vov

Inga kommentarer: