söndag 21 februari 2010

Fy vad det är jobbigt med en valp i huset! Jag kan inte förstå varför alla tycker han är så gullig.
Han hänger i mitt "skägg", tar mina leksaker och ligger i min säng. Men jag säger ifrån, GGRRR!
Men matte säger att jag inte får bita honom, larvigt tycker jag och går upp på övervåningen, för den där lilla får inte gå i trappor så han kan inte följa efter mig.
I går hade vi snöstorm, härligt tyckte jag men matte gnällde när vi var på promenad. I och för sig är det jobbigt när det fastnar snö under tassarna.
I dag när vi var ute på morgonpromenad mötte vi en tant i päls. Jag trodde hon ville leka med mig men hon blev arg när jag hoppade upp på henne!
På kvällspromenaden drog jag omkull matte så hon gjorde visst illa handen, men hon får väl vara beredd när jag vill gå lite fortare!! Så jag är rädd för att jag ligger lite på minus i dag!!!
Jag får väl försöka vara extra snäll i morgon.

Vov vov

Inga kommentarer: