tisdag 8 december 2009

Det var länge sedan....

.......jag skrev här! Förlåt matte Lena men det är matte Bente som har haft så mycket omkring sig så hon har inte haft tid att hjälpa mig.
Jag har väl inte så mycket att berätta heller. I går var jag ute och gick med mina kompisar Mach och Milou. Eller mattes kompisar i alla fall, jag är inte så värst förtjust i dem. 
En annan sak som jag inte gillar är dessa konstiga "plingande och blinkade" saker som finns där vi bor. Matte Bente säger att de heter järnvägsbommar och de måste låta så där för annars märker vi inte att det kommer ett tåg, men jag är skeptisk.....
På tal om matte Bente....hon är en riktig slarver och har tappat bort matte Lenas telefonnummer igen!! Så det vore bra om du, matte Lena, kan ringa henne. Det var visst något viktigt.

Vov vov tills nästa gång

Ronaldo

Inga kommentarer: