onsdag 14 november 2007

Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Topzie o Pandora, Toppens kennel.
REGLER för utmaningen lyder som följer:
Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida.
Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn.
Efter det ärt gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok.
För att de ska fnatta in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

1. Jag är "pervers" på mattes strumpor (och trosor hihi) från tvättkorgen
2. Jag tar mat ur munnen på mina äldre "syskon"
3. Jag har inga skrupler vad gäller regler!
4. Jag är nog den enda som vågat utmana Champo!
5. Jag är en av de få som "vallat" får vid 3½ månaders ålder.
6. Jag är nog den som valparna gillat mest, trots min vildhet!

Vi utmanar:
QeenieSannahedens kennel
Ellie, Sannahedens
Molly, Sannahedens
Ozzie, Funjoys
Emil, Funjoys
Max, Lena Eklund

Vi hörs. Ronaldo

Inga kommentarer: